Nytt Mål & Fräckt

God morgon på er :) Vi har i och för sig varit uppe sen halv åtta. Så det är mer god förmiddag! 

Har som nytt mål att gå en timme om dagen från och med i måndes, det höll en dag! Ha ha ha När jag begav mig ut igår så kände jag att ett skoskav hade fötts på ena min fot! Försökte verkligen men det blev bara en runda på ca 20-30 min och än så länge idag har ja inte försökt.
Var nere på "stan" innan med mina Foppa tofflor på fötterna och handla lunch och compeed. Så kanske i eftermiddag, compeed har inte hjälpt på mig innan men man vet aldrig! ;) 

Måste bara visa mitt nya snygga skal till ifonen :) Tycker det är fräckt! 

Nu ska jag försöka lägga min dotter för att sova. Ska försök utan vår älskade gunga! Önska mig lycka till! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0