Välling plats ★

M's välling plats är på köksgolvet ;) Perfekt plats tycker hon ❥ 


Har börjat ändra i sovrutinerna här hemma. Hon har i stort sett sovit i gungan eller vagnen på dagarna sen hon föddes. Men gungan kan hon inte använda så länge till. Min lilla tjej börjar bli för stor för den. 
Så nu är det sin säng som gäller. Tog 25 min idag att få henne å somna. Har provat detta 3-4 gånger max! Så jag är ganska nöjd ändå. Men nu får det bli hård träning för detta. :) Blir väl lättare och lättare för varje gång!? 

Igår kväll började jag må väldigt dåligt, eller ha mått så där knasigt några dagar faktiskt. Illamående, ont i ögonen, trött i kroppen. Känns som om ögonen dallrar!? Även yrsel har jag känt, speciellt kvällstid. 
Men igår kväll blev det värre, så jag trodde jag skulle vakna upp sjuk idag. Men sjuk är jag inte, mår dock inte bra. Konstigt det där!? Vet inte vad jag ville få ut av detta klagande... Hahahaha Men som ni med bloggar vet, ibland är det bara skönt att skriva av sig.  

☆ kram ☆ 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0