Nya fina lila pjuks...

Har nu införskaffat nya pjuks.. Har bestämt mig för att bli en super duktig och bra löpare! Hahaha Nä men, har tänkt mycket på min träning när jag börjar jobba igen. Och känner jag mig själv rätt vill inte jag missa några av dom få timmarna med M innan hon ska lägga sig för natten. Så därför har jag bestämt mig för att springa.... Perfekt att ge sig ut på en tur när hon somnat. 

Nu till mitt problem... Jag har försökt några gånger med det där springandet. Och får aldrig till andningen... Känns som om jag ska trilla ihop i en liten hög med andnöd efter bara en Pytte liten stund!? (Fast jag har bra kondition när jag tränar annat.) Finns det något bra tips om andningen? Eller kommer det av sig själv efter att man sprungit ett tag?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0