Vilken dag!!

Nu har jag lagt mig bredvid mitt älskade allt i sängen. Tänkte lägga mig tidigt ikväll pga dom senaste jobbiga nätterna. Minea har ju varit rosslig och förkyld i över en vecka. 
Så idag fick vi en läkartid! Det visa ju sig att Minea har samma symtom som förkylnings astma! Men hon har inte fått någon diagnos på det än för hon måste få samma problem två ggr till! Vilket vi innerligen hoppas att hon slipper. Så nu ska här inhaleras tre ggr/dag tills symtomen är borta. Min stackars flicka. Inte konstigt man vaknar och är otröstlig om man inte kan andas riktigt. Vem som helst skulle ju få panik av det! :( 

Så nu hoppas vi på en lugn och bra natt för snuttans skull. <3 Och att hon blir frisk snabbt! 

Mitt älskade allt! <3 




Kommentarer
MATILDA

söt :)

Svar: Mitt älskade gos :)
Theresé Lindholm

2013-12-04 @ 12:02:05
URL: http://matildays.forme.se
Fatma

så söt!

Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinner smink, kläder och prylar bland annat! :)

Svar: Ja, hon är min goding :) Jo tävlingar är alltid kul!
Theresé Lindholm

2013-12-04 @ 19:29:14
URL: http://fatmas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0