Kyrkis pyssel, julgran & nattning

Idag kom Evelina och lämnade lite av vårt pyssel från kyrkis som glömts kvar där. 


 En lussekatt med "små" russin, en halv smält snögubbe, en fjäril, ett hjärta och min bajs kringla som igentligen skulle vara en kanelsnurra ;)


Dessa tänker jag hänga upp nu till jul. Hjärtat var Minea med och tryckte ut! Min fina flicka :) 

Imorgon eftermiddag ska vi åka och köpa gran :) I år får J välja, för förra året valde jag laholms fulaste gran enligt honom! Ha ha ha ha Så det är lika bra att han får välja! Kräsne gobben. <3

Ikväll har jag återgått till hur vi hade det innan. (Lät Minea somna i vår säng) Hoppas på att kvällen/ natten blir bättre av det! Annars vet jag inte vad jag ska göra för att hjälpa henne. 

God natt från mig <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0