Äta upp.....!

Min sambo brukar säga att jag har järn mage och med det menar han att jag kan äta vad som helst utan att få ont i eller dålig mage! Vilket jag stolt hållt med om! Men de har jag fått äta upp nu ikväll... Igår åt vi tacos hemma hos mina svärföräldrar och idag på middan åt jag det som blev över sen igår! Aj aj aj min mage säger jag bara :( Sen Minea kom till världen har jag fått sämre mage, undras vad det kan bero på? 

Äntligen är Minea frisk igen, hoppas hon aldrig mera blir sjuk! <3 Så idag har vi varit en snabb visit på kyrkis. Sen har vi bara myst rundor hemma och provat gå stolen :) 

Hon når inte enda ner än, men de kommer, lycklig var hon i alla fall! <3 

Nu ska jag sova! Så god natt från gula huset ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0