Mobil lös!!!

Min mobil blev helt plötsligt utan anledning varm igår?! Sen ladda jag den över natten och imorse vid fem när jag skulle amma, var batteriet 100% laddat och den var fortfarande varm?! Så jag stängde av den och då tog det ca 5 min, sen var den sval igen.
Starta den sen la den på bordet och somna. När jag vakna vid sju hade batteriet gått ner till 58% och den var varm igen!?

Jag har inget igång på den för de kolla ja så allt var avstängt! Så frågan är om den är sönder igen?! Ska ringa tre idag och prata med dom. Men dom öppnar ju inte förrän 10!!!

Så som det ser ut nu är jag mobil lös ett tag! Tur vi har mobilt hemnummer...! Så den får jag använda nu ett tag. Men har ju inga nummer på den, så jag lär inte höra av mig till folk förrän allt är löst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0