Hypokondriker!?

Det är absolut inget att skoja om, utan alla dom som lider av detta tycker jag jätte synd om! 
Men just idag känner jag mig sån! Jag har ont mellan stortån och långtån, alldeles röd och öm!! 
Har troligtvis inflammation i handleden och så det jag var med om igår!? (Läs föregående inlägg) 
Jag menar hallå!? Visst är det fredagen den trettonde....men... Suck.. 

Enligt läkaren ska jag vila handleden och inte använda den för mycket! Har känt av detta med handleden en vecka nu och innan dess har jag ofta haft ont efter en lång amnings stund, men då har det släppt efter en stund! Men senaste veckan har det bara blivit sämre och sämre! Så nu går jag med handleds skydd och får bara äta panodil eftersom jag ammar! Är det inte bättre tills måndag skulle jag ringa igen... 

Men det blir bättre :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0