Sjukling, Maxi & Aldrig Färdig

Då var det visst Mineas tur att bli snuvig. Hostar som bara den och det rasslar i halsen på henne! Min stackars lilla flicka <3 Men hon är ändå pigg och glad och febern är än så länge borta! 

Har varit en runda ute på maxi med Mineas farmor och faster. Fick köpt nappar som lyser, skor, mössa och halsduk till Minea! ;) Tror nog att jag även får köpa en varmare overall sen när den riktiga kylan kommer. Så frågan är vad ska man ha? 

Städa är något som aldrig känns färdigt här hemma. Jag plockar jämnt och ständigt och här behövs alltid dammsugas... Men det är väl så när man har små barn ;) 


Gårdagens mys i soffan innan natten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0