Bedrägeri & bakning!

Nu varnar polisen för 242 nummer! Om man ringer upp ska det tydligen kosta mycket pengar. 
Jag själv blev uppringd inatt, men svara givetvis inte... Blir så trött på världen och all skit som sker... Suck! 

Har hunnit med massor idag, handling, bakning, en eftermiddag i skogaby, kalkon middag hos Svärisarna och nu ligger jag i sängen och lyssnar på min älskade dotter som sover! <3 
Ska själv snart försöka sova, är ju många uppvakningar på nätterna, så behöver sömn! :) Älskade småbarnslivet! 

Hoppas alla ni också haft en toppen dag! 

Här har ni en bild på "chokladbolls tårtan". God var den!! Hittade receptet hos sofsan. Mycket trevlig blogg. Tror adressen är sofsan.se 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0