Tvättar dagen!

Då var tvättardagen här. Suck, tar aldrig slut det här! Jag tycker jag tvättar och tvättar.... Och är inte liten här! Men det är bara att fortsätta. Har även börjat städa efter "översvämningen", går segt eftersom jag får ta många vilopauser. Men det får ta sin tid :)
 
Igår var det km i crossen och Jocke skulle tävla! 13 årsen sen han sist stod bakom grinden! Trodde jag skulle vara mer nervös än vad jag var faktiskt. I första hitet kom han tvåa in i start kurvan och i andra var han först! Han kom nånstans i mitten som placering, har inte riktigt koll på det. Men duktig var han! <3
 
sen avsluta vi kvällen med grillning! 
 
 
En suddig Jocke som flyger :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0