Framåt....

Men ändå segt :) Nu går jag bara och väntar å väntar! Hoppas ju så innerligt att h*n tittar ut tidigare! Bär förmodligen på en stor bebis! Så vill INTE gå över tiden! Men inget jag kan bestämma över! H*n tittar ut när det h*n vill!

Idag har jag slappat och gissa vad?...... Jo tvättat! Tar ju aldrig slut!!

Älskling är med sin pappa och bror i trädgården, dom har påbörjat vårt staket till "rastgården". Så snart hoppas jag hundarna kan få vara ute i trädgården å rastas lite. :) Blir tyvärr inte klart idag... Men nästa helg hoppas jag dom kan få lite tid över att slutföra det.



Kommentarer
Fia

Den första säsongen fick jag av min bror och den andra har vi sett på tv. Den tredje går nu också på måndagar klockan på C More serier. Sååååå bra serie! Tittar du på Arrow?

2013-05-14 @ 17:38:12
URL: http://sofsan.se
Frida

Hej.

Jag driver en filmblogg och jagar läsare, därför tänkte jag försöka göra lite reklam för mig.
Mitt förslag till andra bloggare är ett länk/banner byte, något du kan tänka dig?

Hör gärna av dig till [email protected]


/Frida @ www.fridasfilmtajm.blogg.se

2013-05-16 @ 16:36:55
URL: http://fridasfilmtajm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0