....

Har börjat få känslan att vi kommer gå över tiden!! Var tog den positiva sidan vägen!? :) Att jag kommer föda innan?

Den är givetvis välkommen när den vill... Men kan den inte vilja snart?

Ligger just nu på soffan och samlar kraft till morgon promenixen med hundarna. Har sovit riktigt dåligt den senaste veckan... Svettats så det rinner av mig och då har jag ändå haft fläkt igång!!? Hemskt är det och vakna å känna att det rinner överallt! Örk....

Nä ta och starta dagen låter som en vettig idé!



Kommentarer
Linn

Jag har också känslan av att jag kommer gå över tiden.. Det händer ju ingenting ;) känner igen det där med att bli varm om nätterna. Vi sov med öppet fönster inatt då det blåste rätt bra och det var så skön, sval och frisk luft :)

2013-05-20 @ 13:05:12
URL: http://majbebisen.wordpress.com
Jennica - mamma till Melwin

Tack du :) jag har gjort den i två olika program, photoscape och gimp!

2013-05-20 @ 20:16:38
URL: http://mammajennica.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0