Mars!!

Nu börjar våren komma... Mars månad är starten. Denna månad lämnar vi vintern och välkomnar våren! Efterlängtade vår!

Nu är det bara 3 månader tills lill hjärtat ska titta ut! Jag hoppas ju på att inte gå över tiden, utan hellre få lite tidigare :)) Kan ju hoppas jag får rätt!

Känner av foglossning, värre på kvällen än på dagen som tur är.

Sen måste Ja ju bara nämna... Om 4 veckor går jag hem! Vad ska man göra då???? Har fått graviditetspengen beviljad.

Får väl börja med att shoppa! Än är inget köpt. :)

Nu laddar jag för jobb för att sedan avsluta dagen med whisky provning! Eller titta på andra som smakar whisky! :)

Ha en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0