God Morgon!

Sitter och äter frukost i min ensamhet! Älskling såg ut som en levande död igår morse, så idag ska han få sova är det tänkt.
Var inne på förlossningen i torsdes på studiebesök! Intressant å veta vad som finns å lite vad som kan hända i olika situationer. Som tur var, var där folktomt med.. Inte många som krysta då inte!

Tiden bara rusar förbi, men samtidigt står jag still med graviditeten! Så känns det i alla fall... Redan söndag.. Imon ny vecka å snart börjar nedräkningen... Tre jobbe veckor kvar innan jag går hem.

Igår var jag, älskling och Magareta inne å beställde vagn... Blev en emmaljunga city cross pp Brown.... Med en massa tillbehör.. Så det sluta på många pengar! Mer än vad jag räknat med... Men nu är vagn helt klart.. Behöver inte köpa mer till den! :) Som jag sa igår, är dyrt att ha älskling med. Han är dyr i drift!! Ha ha ha <3

Nä nu ska jag kicka igång denna dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0