När bägaren rinner över...

Det inträffa i lördags eftermiddag, Jocke hade först kört cross på förmiddagen och när han kom hem dök pappa med familj upp för att hälsa på prinsessan! Sen var det dax för Jocke att åka iväg å köra gokart med några vänner!

Under den tiden pappa med familj var här skulle vi tömt blöjhinken, den var nämligen överfull, men eftersom vi hade besök hans det inte med.

Så min älskade äcklige hund Dacke körde igång och festa på ovanvåningen. När jag sen upptäckte detta, med en lessen tjej i famnen brast det totalt! Hon hade ingen bra dag alls i lördes!
Ringde Jocke men han svara inte, ringde sen jockes föräldrar och bad dom komma ner och hjälpa mig, vilket dom gjorde! Tack gode gud för det!

Hade bokstavligt blöjor överallt, bajsblöjor då!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0