Framtids önskning!

Jag trodde att efter hjärtat tittat ut, då har jag en massa att skriva om! :) Vilket jag igentligen har, men jag vill ju inte skriva ut för mycket om Minea och vårat liv!
Så vi får se hur det blir med bloggen i framtiden, jag slutar inte, men jag vill inte heller känna krav på att blogga.

Idag är det lördag och prinsess bröllop ;) Lär väl sitta och kolla på det skulle jag tro, om Minea godkänner det då. Å kan ni tänka er, igår 18.49 har hon varit hos oss i en hel vecka! <3 Kärlek <3



Kommentarer
Moster Nice

Underbar bild! Så fina ni är :) Längtar efter och få träffa er. Kram

2013-06-08 @ 17:50:06
Linn

Grattis så jättemycket till er fina tjej :)En lite sen gratulation :) Har inte haft tid eller ro att kika in bloggarna jag följt sedan min tjej kom till världen ;) Tänk att de blev majbebisar ändå ;)

Svar: Ja tänk att det blev det :) underbart ju.. Har själv inte haft tid att läsa och svara på kommentarer som innan :)
Theresé Lindholm

2013-06-13 @ 16:09:32
URL: http://majbebisen.wordpress.com
issa - snart mamma för första gången

vilken fin bild, och vackert namn!=)

Svar: Tack så mycket :)
Theresé Lindholm

2013-06-13 @ 22:31:13
URL: http://issas.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0