Rensning, Klippning & Magknip

Bloggen är färdig rensad och älskling är klippt. Som jag hunnit med massa idag..... Eller inte!

Min stackars lilla älskling har nu haft magknip sen i onsdes! Dock inte hela tiden, men dagarna har varit oroliga, kommer inte till ro och kvällarna har varit skrikiga. Så jobbigt för mamma hjärtat! Fick henne till att sova några timmar idag på mig. Det händer inte ofta vill jag lova. Men både igår och idag har hon sovit i min famn! Det brukar hon inte föredra. Hoppas så innerligt att det släpper snart!

Nu ska jag passa på att sova. Så god natt alla där ute!

Snuttan innan idag när hon låg och sov på mig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0