Jaktänka...

Myser helt ensam i soffan ikväll! Till och med hundarna har övergett mig! :)
Älskling är ute i skogen och försöker hitta en gris! Kan hoppas han lyckas, han hinner inte jaga så mycket nu när han börjat köra cross igen! Två stora intressen som kräver mycket tid!

Måste bara hitta ett dyrt och tidskrävande intresse jag med! :)

Idag upptäckte jag att min telefon nog gått sönder! :( När jag skakar på den hör man att något är löst, dunkar på något konstigt sätt! Så på torsdag ska jag uppsöka en tre butik, bara haft min iPhone 5 i nån liten månad!
Fast allt funkar ju.. Inte märkt något som inte funkar än!

Avslutar med en bild på älskling tidigare idag, trött efter en halv arbetsdag <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0