God morgon!

Efter en god frukost och en morgon promenad har ja nu landat i soffan! Jag hade ju en massa planer nu när jag går hemma och väntar! Hade inte räknat med att jag skulle må så här dåligt i kroppen bara! Man tappar orken och lusten att hitta på något, eftersom man vet hur ont man har efteråt! :( Men men livet blir ljusare, närmar mig mes stora kliv. Såg att jag har 41 dagar kvar till beräknad förlossning :) <3

Igår var jag och älskling på cross banan, han hade träning med tränare! Var riktigt roligt att kolla på! Han kan om han bara vill <3
Evelina kom och höll mig sällskap ett tag, hade lika roligt som vanligt med henne! Vi blir några år yngre när vi kommer ihop! Ha ha ha okej... Många år yngre!!
Vändret bjöd på sol och värme ett tag där på kvällen och då satt jag och njöt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0