Bröllopsdag <3

Ligger nu i sängen efter cross och bröllopsdags firande :)
Mina fina svärisar har nämligen 28 årig bröllopsdag idag <3 Det firade vi med en fin princesstårta!

Svärmor påbörja även mitt babynest jag bad henne sy åt oss! Så när vi kom från crossen och hade fikat, hjälpte vi henne med det sista tålamodsprövande som var kvar! Fyra vuxna stod runt detta lilla nest och drog o hade oss! :) Ha ha ha
Men nu är det klart och det blev jätte fint <3 Bild kommer en annan dag!

Å nu ikväll har jag nätsurfat och beställt lite saker till bebis! Filt, kudde och lite större baskläder <3 längtar så mycket efter den lill* nu!!

Nä nu får det bli sängen! God Natt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0