Ändrade planer

Blev inte som ja skrev innan, det enda som stämde var att jag påbörja bb-väskan pytte lite! Har istället fått ringa min löneförättare och sen försäkringskassan. Men nu förstår jag det min chef försökte förklara för mig igår! :) Annars har jag sorterat bland papper och städat i blivande barnrummet <3 Även varit och inhandlat material till blivande babynestet :) Sen efter det blev det att styra bilen mot våxtorp, inhandling av hundmat stod på schemat! Avsluta sen eftermiddagen hos svärfar, lät vovvarna springa/busa av sig lite. :) 
 
Har precis landat i soffan med mina två fyrbenta älsklingar! Min tvåbenta älskling spelar innebandy :) Men kommer hem om en stund. 
 
Nu tänker jag hålla kvällen :) pussKram 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0