Naww

Såg denna lille krabaten innan idag när jag gick till affären och handla! Såå söt!

Men när jag kom tillbaka, låg den konstigt under våran häck i trädgården! Blev genast orolig... Va rädd för att den var sjuk/skadad! Gjorde ont i igelkotts hjärtat...
Tvingade ut J för att undersöka.... För tänk om jag lyft den å de visa sig att den var skadad.. Usch... De hade ja inte fixat!!
J blev irriterad, men gjorde det ändå! Han såg inga synliga skador på den, men han bar undan den till ett lugnare ställe! Gav den även pytte lite mjölk för att se om den blev intresserad. Vilket den hade blett... Så slutsatsen måste bli att den sov å jag störde den.... ☺




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0