:))

Vilken energi detta väder har givit mig :)) Ligger i sängen men är inte ett dugg trött!!
Har verkligen fått vila ut denna helg! ;) Behövdes!!

Trädgårdsmöblerna är framplockade och avdammade, gräset har klippts för första gången i år och jag har kunnat hänga ut min nytvättade tvätt på torkning!! Underbart!! :)) Love It!!

Har även varit en sväng i skogen, fridfullt att lyssna till naturen. :)

Sen har jag avslutat dagen med en jogging tur på 2,6 km! Har som mål att kunna jogga hälsans stig (6km) :) Så nånstans får man börja! Sprang denna lilla tur på 17.33 min.. Så nu har jag något att slå med :)
Tog även ett styrkepass när jag kom hem, så nu är jag nöjd för idag! ;)

Hoppas att jon blund ska infinna sig, får la läsa något kapitel ur boken som ligger bredvid mig, så kanske han dyker upp!!

God Natt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0