wiiii :))

Evighetersen jag blogga från en dator och inte vilken dator som helst utan min nya hp pavilion dv6! :) Trivs bra med den... Fast jag haft lite krångel! Men Min fina älskling tror han vet varför! Så... Vi hoppas på det!

Har en "inte orkar göra något alls kväll" ikväll! Disken står fortfarande på diskbänken och jag sitter vid min dator och lyssnar på spotify och kollar bb. :) Jag är ju tjej så ja kan göra mer än en sak samtidigt! hahahaha

Var även å träna innan ikväll... Å så dåligt jag mådde.. Hade inte orken för fem öre! Mådde till och med illa! Usch och fyy... Men när man vet varför är det alltid lättare att hantera! Eller va säger ni?

Måste ju visa er lite fina bilder på min frisyr.. Som jag för övrigt vill att någon kommer och gör på mig på lördag! Någon frivillig???







Bortse från mitt ansikte nu och kolla bara på frisyren tack :)

Sen vill jag ju visa bild på min fina dator!!





Har tyvärr inte trivts lika mycket i frisyren nu när det bara hängt och haft sig!! Men jag får la öva och åter öva!! Så går det kanske te slut!! :))

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Linda - 3barns tvillingmamma

hej!

jo jag kämpar på som en galning med vikten. Det är inte lika lätt att gå ner i vikt efter man fått barn. innan jag fick barn gick jag ner 30 kg på 6 månader.... hhmm



Jo, jag har eb tarmsjukdom som heter ulcerös colit och även IBS.

Har han svåra problem så är det bättre att gå till läkare för det finns hjälp att få.

gå in och kika på www.magotarm.se så kan du läsa lite där.

jag är medlem och då får man en tidning 4 ggr om året.

undrar du mer så fråga gärna!

2012-03-20 @ 09:48:39
URL: http://lindabt.blogg.se/
Sofia

Verkligen snygg frisyr!

2012-03-27 @ 20:33:12
URL: http://sofiakvarnstrm.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0