Oops!!

Satt å kolla på olika datorer på nätet ihop med Babe innan.
Å så tillslut hitta vi en som båda gilla!(jag tyckte den var snygg och Jocke gilla innehållet). Vi skulle göra en provbeställning, men inte bekräfta köpet! Ville ju fundera å kolla runt lite till..... Fast helt plötsligt stod där, tack för beställningen!!!! Så chockade vi blev... Ha ha ha

Visst kan ja stoppa det imon, fast innerst inne vill ja ju ha den och jag ser det som ödet.... Trodde man skulle behöva trycka på en bekräfta knapp!! ;) Så en fin dator är nu påväg hem te mig och jag kommer bli några tusenlappar fattigare!! :))

Tänk som det kan bli ibland! :)

Så fint vår väder vi haft idag! Solsken, fågelkvitter och lite lite varmare vindar!! Wiiii så skönt!

Nu ska jag fortsätta nörda BB!! :))

Puss


Ser ni så ljust det var ute när vi tog kvälls promenixen med hundarna innan ikväll??? :)))



Kommentarer
Anonym

Se det positivt - en najjsig dator kommer hem ;)



Sv Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Funderar på om jag kanske ska gå till föräldrarobarngruppen men vi får se... Annars går jag nog ut en sväng med ungarna, vädret har ju blivit helt underbart nu :)

2012-03-13 @ 08:11:14
Annika - drömmen om 11 barn

Se det positivt - en najjsig dator kommer hem ;)



Sv Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Funderar på om jag kanske ska gå till föräldrarobarngruppen men vi får se... Annars går jag nog ut en sväng med ungarna, vädret har ju blivit helt underbart nu :)

2012-03-13 @ 08:11:30
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Emma Lannebrink

Hej! Följa varandra via bloglovin?

Förlåt om du har fått den här kommentaren av mig förut, min dator är efterbliven och säger att kommentarer inte skickas ibland fast dom gör det ändå..

Kram!

2012-03-13 @ 10:47:09
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Yoannah

Jo Loreen var riktigt bra. Vi kommer nog ha en chans i finalen :)

2012-03-14 @ 11:56:39
URL: http://yoannahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0