Tråk Dag...

Sicken tråkig dag man haft idag! regn, regn, blåst och åter regn!! Usch och fy för dessa dagar!
 
Bild tagen på jobbet tidigare idag.... Hur inspirerad blir man?? var är sommaren??
 
Efter att jag slutat jobba har det gått i ett... Cykla inom vår lilla affär, för att akut handla lite mat... Sen hem och fika på skorpa och en kopp kaffe. Fick sen fara iväg igen och handla en dammsugare till pelletspannan, en groovis. Trodde vi skulle bli fattiga på den, men hakan hängde på mig när kassörskan sa priset... ha ha ha stört löjligt!
Hem för att fixa mat, diska, betala räkningar... och nu sitter jag här och slänger iväg ett litet inlägg!
 
Ska snart gå en sväng med mina fina vovvsingar och sen ta en dusch... Sen tänker jag inta sängen! Sååå trött jag vatt idag!! Trååk Väder!!
 
Hoppas på en mycket finare och bättre dag imon!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0