Suck...

Sitter vid min dator just nu och lyssnar på musik och försöker lära mig blogg.se nya utseende!
Finns mycket jag gillar :)) Lär ta ett tag att lära sig bara!

Men kan inte logga in på min iphone! appen funkar inte!! :( Det är inte lika kul!! Nån med samma problem??

Ikväll blir det köttgryta med nypotatis till! Är så hungrig just nu!! :)) Så de ska bli gott!

Babe är ute och trimmar lite gräs! Han ska klippa det sen... Så skönt med hus är det! ;) Massor att göra hela tiden!

Har inga bilder på denna dator, så de får bli ett fotolöst inlägg!

Ha en fin kväll!!

Puss


Kommentarer
Julia

Blir också irriterad på nya blogg.se -_-

Svar: Ja, man blir ju det! :( Men vill ju inte byta, så de e la bara att bita ihop och använda datorn igen! :))
Therese Lindholm

2012-06-19 @ 20:15:37
URL: http://juliasmagazine.blogg.se
Linda - 3barns tvillingmamma

Jag kan inte heller blogga från appen och jag bloggar alltid från min app. Störigt.
Hur får man dit den "logga in för att signera" rutan eller den kommer med automatik?

Ha en fin kväll!

Svar: Jätte störigt är det! :) Jag tror det fäljer med automatiskt! Jag har inte gjort något speciellt i alla fall :)
Therese Lindholm

2012-06-19 @ 21:01:54
URL: http://Lindabt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0