Grrr....

Irriterad är mitt humör idag!!!! Eller ikväll!!!!!

För några veckor sen beställde vi min lillebrors konfirmations present!!
På femte dagen efter beställningen efterlyste vi paketet och då hade dom inte kunnat skicka det för där var en sak som fattades.
Dom hade mejlat oss och frågat om vi ville vänta eller byta till nått annat! Men dom hade skrivit in fel mejl adress... Så tur att vi hörde av oss!!
Å igår fick vi ett mess om att paketet kommit, men vi hämta det inte förräns idag.. Å då är det sönder!!! Jocke vägra hämta ut det!!
Så nu står vi här någon vecka efter konfirmationen utan present!!!!

Snacka om skratt retande!! Fyyyy Faaan!!! Grrrrr...

Sånt gör mig gaaalen av irritation! Sen att dhl vet att det är trasigt när dom lämnar in paket och berättar det å även anmäler det trasigt, men inte kontaktar oss och skickar tillbaka det!! Gör mig mer irriterad!!

Nä nu ska ja göra av irritationen med en promenad!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0