God Natt <3

Ville bara gå in och önska er en God Natts Sömn :)
För själv tänker jag lägga mig snart!!
 
Kommer förmodligen vara ganska så bild löst i bloggen eftersom ja inte kan blogga från iponen... Har ju ingen kul kamera att ta bilder med. Men jag önskar mig en digital systemkamera, så nån gång så....
 
Har ju som sagt bakat midsommar tårta ikväll, jag och babe. Än så länge är tårtan fin... Men vi får se imon kväll när den ska ätas om den håller och smakar bra! Å de ska ja försöka ta bilder på! ;)
Faktiskt första gången jag bakar en tårta :) Tror det var det för babe med...
 
Nä babbel, babbel och mera babbel...
 
God Natt!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0