Bättre/Sämre!

Vad jag är efter!! Inte konstigt att appen inte fungerar... Hade jag bara suttit mera vid datorn så hade jag vetat detta och redan suttit vid den nya funktionen!
 
Tycker det mesta är okej, kul att upptäcka nytt! Men det negativa är.... Hur lång tid kommer det ta innan allt fungerar okej?? Har ju krånglat mycket med appen! Å hur lång tid tar det innan appen kommer igång??
 
Gillar ju min blogg... Så ja vill ju inte byta....
 
Sen vill jag att blogg.se ska bli duktigare på att svara på allas frågor! Har varit så här sen början.... Många frågor, inga svar!! Dåligt!! Skärpning på er blogg.se!!
 
Nu har fotbollen börjat!!
 
Heja Frankrike!! he he he... (Har tippat... Vinner allt om Frankrike vinner ikväll)
 
 


Kommentarer
Niqole ♥

Jätte fin blogg!

Svar: Tack :)
Therese Lindholm

2012-06-19 @ 21:10:08
URL: http://niqolerosenqvist.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0