Äntligen!! :))

Har det varit en dag i solens tecken! Har till och med kunnat vara utan jacka... ;) Så varmt har det vatt!!
 
Men typiskt nog har jag haft en inne dag på jobbet... Lagat till ärtsoppa från grunden för första gången! :) Fick ett stort godkänt av mina grabbar!! ;)
 
Men sen jag kom hem vid kvart över fyra tills sju ungefär var jag ute i trädgården, J gjorde mig sällskap när han kom hem! Jag har rensat ogräs, i rabbaterna längst huset, i min fiina rabatt på innegården och på uppfarten, (har MYCKET mer på uppfarten, men man får börja nånstans)!! Medans jag fixa med detta, klippte J häcken, klippte gräset och lagade till några korv med bröd till oss!! :)) Så mycket har blivit gjort idag!
 
Så nu sitter jag vid min fina dator, nyduschad, mätt och väldigt nöjd!
 
 
Vill ha mer sol och värme!! Inte regn och kyla!! Varför säger dom att det ska komma in mera regn imon för???!! VILL INTE!! Var är sommaren??????
 
Nu tänker jag spendera lite mer tid vid datorn, sen ska ja sova gott!! Så jag önskar er detsamma!! :))
 
God Natt och Sov Gott!!


Kommentarer
Kaffehörnan

Bra tjejen, har man väl börjat så är de stort tecken framåt
Då kan man ej sluta
Jag gillar inte regn, jo kan regna på natten

2012-06-28 @ 23:33:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Kaffehörnan

Gomorron hoppas du har sol, i skåne har jag sol

2012-06-29 @ 08:05:58
URL: http://www.kaffehornan.se
feztis

Blev positivt överraskad idag då de stod att det skulle regna men än så länge har vi sol och knappt några moln på himlen :) Jippie! Hoppas du får en fin fredag!

2012-06-29 @ 10:28:17
URL: http://feztis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0