Retap

Läser Malins blogg då och då och hon tipsa om en snygg och bra vattenflaska i glas, som hon fått. :) Jag blev nyfiken och beställde en jag med.
För det första fick jag hem den jätte snabbt! Beställde den ena dagen och dagen efter låg den i brevlådan! :) Ett stort plus på det!! ;)
Sen gillar jag den mycket.... Skön att dricka ur och konstigt nog smakar vattnet godare! ;)
 
Tanken är att man inte ska köpa vatten på flaska, utan använda denna snygga flaska om och om igen! Vilket jag defenitivt kommer att göra!
Sen blev flaskan tydligen populär efter att den var med i danska BB-huset! ;)
 
Jag köpte min hos Dennis Klarin Design. Ger denna sida ett stort plus med tanke på leverans tiden! :)
 


Kommentarer
Sarah

Den va riktigt fin :)
Najs att saker man beställer kmr fram snabbt :)
Men de e nog inget för mej för skulle va rädd att ha sönder den :/

Svar: Det var min tanke med... Men den funkar hur bra som helst :)) Har den ju bara hemma! :))
Theresé Lindholm

2012-07-09 @ 15:01:45
URL: http://CheerSarah.devote.se
feztis

Åh så irriterande, ville inte funka att kommentera först, står bara "oops något gick snett" men det är väl något med blogg.se för tillfället.

Hur som.. varannan helg jobbar jag både lör-sön och varannan bara söndag, men det är ju ändå något varje helg nu 6 veckor framöver. Vet inte om man får göra så och visst känns det lite orättvist :S

Skönt med lite semester. En vecka lite då och då kan va skönt det med :)

Vi hade strålande sol och varmt hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen men sen kom de mörka molnen och det har åskat och blixtrat rejält, nu regnar det och ska tydligen göra det några dagar men jag hoppas vädret ändrar sig!

2012-07-09 @ 21:50:27
URL: http://feztis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0