Ledig Vecka ;)

Då var min första lediga vecka här denna sommar! ;) Har ju delat upp min semester så jag har nån vecka då och då.
Fick göra så i år! Men nästa år, då ska jag ha min semester.. Så därför har jag valt att kalla det ledig vecka! :)

Har även idag varit ledig! :) Så dagen har tyvärr fått spenderats inne... Regnet är här igen.... Men har både fått tvättat och städat! Känns skönt att få det gjort!

Min älskade J är på firmafest ikväll, så jag bara myser rundor här hemma med mina fina vovvar!

Har börjat lyssna på en ljudbok via storytel... Fastnat helt i den! :)) Så jag bara lyssnar och lyssnar! Så ska alldeles snart lägga mig och fortsätta lyssna! Har man lång ledigt så har man! ;))

Trevlig fredag önskar jag er alla!


Kommentarer
Linda - 3barns tvillingmamma

Hoppas veckan inte regnar bort

2012-07-07 @ 16:29:02
URL: http://Lindabt.blogg.se
feztis

Ja, visst är det bara sunt att "glömma" bort bloggen ibland. Jag har inte varit inne på ett par dagar nu men har liksom inte haft någon större lust och så ville jag ta vara på de sista lediga dagarna :)

Vi har också haft soligt och varmt fram tills idag, det har regnat och åskat hela förmiddagen. Nu är det uppehåll men såg att det ska regna nästan hela veckan :S Får hoppas solen kommer tillbaka snart igen!

Har du haft en bra helg?

2012-07-08 @ 15:50:09
URL: http://feztis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0