Cross Mys ;)

Helgen har sprungit förbi och nu är vardagen här igen! Men bara tre dagar kvar, sen har jag en veckas semester! :) Ska bli gott!!
 
Har inte suttit vid datorn alls i helgen, så jag får köra ett inläggs maraton ikväll! ;)
 
I lördes var det åter dax för Crossen för min älskade J <3 Några har frågat mig om jag inte tycker det är tjatigt att köra för J till crossen och varför jag inte kör hem igen utan stannar!?
Å det ska jag svara på nu mina vänner ;)
 
Jag ser lördagen som min slappe dag! Inga måsten, utan bara koppla av! Och av någon anledning kopplar jag av riktigt när jag är iväg med älskling.. Så i dags läget trivs jag...
Brukar ha med mig en riktigt bra bok som jag ligger i bilen och läser! ;) Och så går jag lite med Theo, kollar lite när J kör och så pratar jag även skit med dom andra som är där! ;) Så mysigt och trevligt!
 
Just nu har jag påbörjat en liten serie som Nora Roberts skrivit! Gillar henne som författare och om jag ska vara ärlig, läser jag bara böcker som hon skrivit just nu ;) Inne i en sån period!
 
 
 
 


Kommentarer
Angela

Hej! Visst är Nora Roberts böcker bra!!!
Har de flesta hemma – så om du inte har läst alla och vill låna vet du vart du kan hämta. :-)
Kram / A

Svar: Tack Angela :) Ska tänka på detta Kram
Theresé Lindholm

2012-07-03 @ 07:22:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0