Vinter...

Nu kommer det en massa snö!? Ååå ville ju ha den till jul, nu när jag vill vara ute å röra på mig är den bara till besvär! Jobbigt att halka fram eller inte komma fram alls, för att det inte är skottat!

Men men man ska va gla för det lilla ;)

Igår åkte jag med Therese och körde ett medel pass på Friskis! Måste säga att jag tyckte det var roligare i höstas. Nu har jag börjat med tuffare träning och det ger mig mer och jag tycker det är roligare.
Men all träning är bra.
Idag har jag vatt iväg på ett IW pass, det är både roligt och väldigt härligt. Älskar att röra på mig. :))

Nu ska jag prova ladda upp bilden jag ville ha i ett inlägg igår, men då gick det inte. Bättre lycka idag kanske? :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0