Gammal Vän ;)

Har hittat tillbaka till min dator! Kan ju bero på att jag fått en egen liten hörna! Så nu lär jag blogga mera från datorn igen. ;)

Idag har jag fått städat och putsat 2 av mina 5 fönster! ;) Även hängt upp 2 av mina nyinköpta gardiner! Hitta igentligen inga roliga, så det fick bli bas gardiner! Enkla svarta! ;) Dom andra fönsterna ska putsas när julen ska plockas bort, hade jag tänkt! Ska ju ändå ta ner julgardinerna då! :)

Sen har vi även vatt iväg och släppt Dacke på gris! Så duktig han var! ;) Blir så stolt över honom... <3

Just nu sitter jag i morgonrocken och inväntar att klockan ska bli åtta, börjar en film på trean då, som jag hade tänkt se. Älskling ligger och sover... Å har gjort det nån timme redan. Hade jätte ont i huvudet.

Så denna söndagskväll får jag spendera själv! Imon är det jobb igen, min sköna ledighet är över. Men vad gör det, älskar ju mitt jobb, är redo för en ny vecka och ett nytt år!

Sov gott när ni kommer så långt!


Kommentarer
Linn

Har frågestund på min blogg, och ALLA frågor är tillåtna ! Jag kommer svara på ALLA.



Kramis !

2012-01-02 @ 15:02:53
URL: http://ccelo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0