Sjuklingen här!

Vad konstigt jag mår!? Ena stunden känner jag mig okej och andra mår ja så dåligt att jag måste lägga mig å sova!? Sen mår jag okej igen???? Plus att ja känner mig varm å febrig!

Har i alla fall försökt mig på att baka kanelsnurror. Fyy vad jobbigt det var!! Typiskt att jag måste göra det denna helgen när ja inte är okej!!
Men ska man ha kalas så ska man! Måste baka en omgång till! Men de får bli imon.
Sen ska det bakas kola kakor med... Men de hinner jag med till nästa helg innan kalaset.

Ikväll blir det soffan, kudden och filten och så ska ja kolla melodifestivalen. Babe ska prova lyckan i skogen, håller alla tummar och tår!

Blev inga bilder på bullarna, fick akut lägga mig när ja var klar å sen fick dom läggas i påsar snabbt, så ja kunde lägga mig igen!!? Suck!!

Hoppas på att må bättre snart! Gillar inte detta... Usch å fyyy!!

Hoppas ni andra har en toppen helg!!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0