Grrr....

Vet inte varför jag gör samma misstag om och om igen????!!
Disskutera politik?? Mycket dumt!! Blir så frustrerad, tror just nu inte på något parti direkt. Finns inget parti som håller det dom säger.
Så hur jag ska rösta nästa gång har jag just nu ingen aning om!?

Har idag jobbat... Äntligen :)) Så skönt att va tillbaka.
Har även varit och besökt tandläkarn akut idag! Problem med min ena visdomtand igen. Inflammation å skit! :( Tandläkarn sa att förmodligen får vi ta bort dom om det fortsätter krånglar.... VILL INTE!!

Just nu ligger jag i sängen och kan knappt hålla ögonen öppna!! Trött som bars den, så nu önskar jag er alla God Natt! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0