:))

Åå vad jag har ont i mina ben ikväll!! ;) Men de är kanske inte så konstigt! Vatt träning varje dag än så länge denna vecka.

IW måndag, box pass tisdag och IW idag! Men dagens pass gick segt! Hade redan träningsvärk och det släppte inte på hela passet.
Men måste säga att Katrin är grymt duktig instruktör i IW. Gillar hennes sätt att lägga upp passet! Hon säger att det är ett medel pass, men om jag jämför med dom andra och hur trött jag blir, är hennes pass mer än medel. :)

Missade ju tyvärr att boka i söndes! Så jag hoppas att det blir ledigt nästa vecka!! Håll tummarna är ni smälla ;)

Informationen/utbildningen idag var mycket givande! Lärde mig mer om mig själv... Sånt gillar vi. Jag vågar mer, jag vet att jag kan mer och jag tror på mig själv mer!

Haft en fantastisk resa i mig själv och den är inte slut på långa vägar! :)

Hör att Babe spelat färdigt så nu ska det bli mys framför tv och vi ska självklart se BB! :))

Sov Gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0