??

Vad är detta!? Mår jätte dåligt! Många årsen jag hade feber sist! ;(

Mår okej på förmiddagen, men sen framåt eftermiddagen så kommer febern å illa måendet och den riktiga tröttheten!!! Vill inte detta!!!!
Har i alla fall sjukanmält mig imon, så får vi hoppas att ja är frisk te på tisdag, så ja kan jobba och täna! För imon kväll blir det avbokning!!

Förra söndagen när farmor och farfar var här firade vi min födelsedag med.. :) Fick en fin blomma och pengar... Hoppas jag kan hålla dennna blomma vid liv!



Sist men inte minst... Mina bullar jag tvingat mig själv att baka!! Men nu är det klart inför kalaset, bara lite handling, men de får bli på lördag för nu orkar ja inte mer!!



Sitter just nu i min goe fåtölj och bloggar, men ska snart starta ett nytt avsnitt av tvd, börjat om från början ju! :)) Älskar den serien , hoppas den återkommer snart!! För ikväll blir här inte mera gjort! Nu ska ja vila så denna skiten försvinner ur systemet!

Kram


Kommentarer
Lisa

Hej! Var med och TÄVLA om en ”Hello Kitty bakform” på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-stylefunstuff.html



Kramis ♥

2012-02-20 @ 10:09:45
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/
Malin S

Hej där! (Gick inte att kommentera inläggen ovan) Kul att du tittade in på min blogg. Hihi, ja visst var det lite roligt att så många hade gosedjur som var sååå viktiga? Har kvar min kanin som jag fick när jag fyllde ett, den sitter i Wilmas rum. Men ja, sover som sagt inte med nallar.. haha.

Ha det så bra och hoppas att du får fortsätta vara frisk nu då! Och att det ändå blir rätt lindrigt med tänderna... både för dig och för ekonomin! Så dyrt med tandproblem ju!

2012-02-22 @ 21:16:20
URL: http://www.malinstolt.com/
Malin S

sv: Aha, det förklarade saken :) Det var ju ändå tur i oturen då att det inte blir så dyrt... Krya på dig!

2012-02-23 @ 19:42:12
URL: http://www.malinstolt.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0