Längtar ;)

Jag är en person som hatar hösten! Jag mår så mycket sämre och är oftast deprimerad under dessa månader och jag längtar absolut inte efter det! :)
Men i år har jag två datum som jag längat efter, 10 Sep och 11 okt!
Den 10 Sep drar träningen igång igen på friskis och svettis och den 11 Okt börjar min absoluta favorit serie igen! Så denna hösten känns inte så jobbig! :))
 
Sitter just nu och väntar på babe, han är ute och fiskar och jag hoppas han kommer hem snart så vi hinner kolla på en film innan klockan blir för mycket! Men om jag känner han rätt lär klockan bli mycket innan han dyker upp!
 
Önskar er alla en trevlig kväll :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0