Låång Fredagen...

Som snart redan är förbi! ;)

Har fått städat, "lekt" med Vevvelina, fixat efterätten till imon, tvättat m.m Och nu ikväll har jag suttit och drömt mig bort i nya möbler! :)) Vill ha och vill ha.... Massor!! 
Men det får vänta ett tag till... drömma kan man alltid göra! 

Har idag gjort en ganska annorlunda och jag hoppas god efterrätt ihop med Evelina, och babe som var med i några sekunder i början! :)  
Men det återstår och se imon hur det smakar!! :)

Så här kommer det se ut ungefär när det är klart!


Bild lånad från google.

Visst ser det häftigt ut? Ska försöka komma ihåg och ta kort imon när våra är klara! ;)

Vill ju även visa bild på min nya hushålls assistent som jag användt en gång sen den köptes... :) Men nu har jag en i alla fall... :) Så snart jag blir klar till att handla hem ingredienser så ska jag baka bröd!



Sen måste jag även få skryta lite om mitt fina jobb som gruppledare imon den dagliga verksamheten! Sådana här grytlappar görs på ett ställe som jag är inne och jobbar på ibland! grymt duktiga är dom!! :)
Så jag var ju bara tvungen att köpa och äga ett par själva! ;)





Sitter även denna kväll hemma själv utan älskling! Jakt och åter jatk! Men det har ju varit väldigt lugnt på den fronten ett tag.... Så ja ska inte klaga! :))
Hoppas bara att han kommer hem snart! Kan ju inte somna innan han är hemma!

Hoppas ni andra haft en toppen dag med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0