Måndag...

Fasiken var dålig jag är på detta... Jag som verkligen gillar att blogga!! Fyyy på mig.....

Helgen började bra..... Började med..... Ett....



Lördagen trimmades Theo, jag fick äntligen städat mitt hem... Å mös en massa!! ;)

I söndes var jag och handla mat och nya träningskor... såå nöjd!!




Det bästa köpet när det gäller skor.. ;) Så sköna och dom funkar underbart bra när ja testa dom på träningen ikväll! wiii... Love Love Love.....

Sen åkte vi ut te skogen... Jag och Theo plocka svamp och älsklingen släppte Dacke och gick en runda med bössan... Ble inget för jocke å Dacke... Men jag och Theo hitta lite guld.. ;)





Mumma... :)

Avsluta söndagen med pizza hos svärisarna... Inte fel det... Inte alls...

Nu sitter jag här och funderar starkt på att krypa ner i sängen och tvinga hit älskling... Börjar bli trötter...

God Natt på er! ;)


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

dom svamparna ser goooda ut!!!!!



jadu, jag får ta mej en ordentlig funderare nu, på mitt liv! hehe =)

2011-09-19 @ 23:43:02
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
fatimaswary

fin blogg (:

2011-09-20 @ 02:07:18
URL: http://fatimaswary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0