Pusth....

Tidigt imorse vid 04.00 tiden, fick jag ett mejl från bloggtoppen, (tror det var dom i alla fall), sidan hade blivit hackad !! Så dom rekomenderade att jag skulle byta mina lösenord!! Och att man inte ska ha samma lösen på alla ställena!!

Å vad har jag haft?? Jo samma lösen överallt!! Så ja tänkte ändra alla imorse men hann inte med det!!

Å för en stund sen kunde inte jag logga in på mitt Facebook konto!! Fick svara på en massa frågor och ändra lösen!!
såå nervös ja blev!! Darr darr darr

Men nu har ja ändrat mina lösen överallt!! Så skönt.... Å inget är samma!!

Nu ska ja spendera resten av kvällen vid tv.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0