Ojojoj...

Blev inte mycke till bloggande igår. Sov i stort sett bort dagen!

Fasters fest var hur bra som helst. Hade hur kul som helst!
Efter faster åkte jag till solbacken, fina Tobbe var där!! :)) sen vidare till Laholm och den lilla baren vi har, (vet inte namnet på den).
För att sen avsluta natten hos Tobbe!

Träffade på en massa skojsiga människor med... Som man inte träffat på evigheter! :)) Speciellt Tobbe, Lotte och Erika var roliga att träffa igen :))

Var hemma fem i söndes morse. Sov bara nån timme, sen väckte Jocke mig... Upp, äta frukost och gå med hundarna. Var INTE nykter då kan ja säga!!
Tog en dusch när Jocke åkte och sen somna jag och sov te tjugo i tre när söte Lotte ringde :))

Avsluta sen söndagen hos Jockes föräldrar med pizza! Mumsigt värre!! :))







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0