Konfirmation idag

Tog en låång sovmorgon, gick inte upp förräns halv elva!! Wiihoo :)

Sen var det iväg för att köpa ett par vita leggins och "ballerinasockar"... Sen under hela veckan har mina tankar kretsat kring ett super fint halsband som jag hitta förra helgen, men var lite för snål för då! Men idag åkte jag dit igen och köpte det! Underbart snyggt är det! Vad tycker ni?



Måste ju även visa er var jag förvarar en del av mina smycken!! ;)



Måste köpe ett smink/smyckebord!! Har länge velat ha ett, men inte hittat något än!

Sen efter handlingen hann ja inte mer än hem och byta om förräns jag skulle iväg på konfirmation.. Har haft en super fin dag med mina älskade släktingar!! <3



Mina älskade farföräldrar!! <3


Min farfar och lillebror!! hahahaha


Kusin Moa och Lillasyster Annie..




Bjöds på massa god mat!!
           





Av någon anledning kan inte faster vara "normal" på ett kort! Hahaha


Nu orkar ja inte lägga upp fler bilder!! Utan jag tänker kolla filmen på kanal5 Runaway bride! ;)

Avslutar inlägget med en knepig bild på mig tagen idag!


Kommentarer
Michan

Sv: Tack för tipset! Det ska jag testa när Bare Minerals är slut :)

2011-05-28 @ 22:15:10
URL: http://texasplays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0