Hahahaha

Min älskade joakim har idag fått ett fint litet vykort från min faster med familj! <3 <3 <3 Hahahaha Dom har nu bjudit in sig själva till oss på grillning av vildsvin i sommar!!
För det är så här... Min söta, rara pojkvän stannar i stort sett alltid hemma när det är släktkalas/träffar... Så jag har själv sagt, vill man träffa jocke får man komma hem till oss.. Tyvärr är det så, å varför får babe svara på, för om ja ska vara ärlig så vet ja inte riktigt varför själv!
Å det gör mig inte så mycket längre, visst är det trisst.. Men de e ju inte allt!! Vill han inte, så vill han inte...

Just nu sitter jag och väntar på det J**la åskvädret som är på gång in igen!! Räckte det inte i tisdes?? Eller i söndes?? Hatar det väder... Är inget stort fan av det direkt!! Visst kan det vara lite lite mysigt om det mullrar på håll... Men då ska det vara på låååångt håll!!
Är ganska beroende av dmi.dk och smhi.se vår och sommartid!! Hahah Har ett ganska stort kontrollbehov när det gäller väder då!!

Har vatt jätte trött hela dagen, men haft en underbart bra dag ändå! :) Just nu trivs ja riktigt bra med livet.. Jag hoppas detta håller i sig läänge, gärna alltid!! <3

Nu tänker jag lägga mig och kolla änglagård-tredje gången gillt...

Sov Gott


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

så härligt initiativ av dom hahahaha älskar det hahaha så ska man göra om man vill träffa en människa å kaka jädrans go mat under tiden!! =)

2011-05-27 @ 00:46:31
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0