:) ?

Har idag känt av skiten i kroppen igen, men de strunta jag i och gick te jobbet, för jag är inte sjuk, utan bara orklös!?

När eftermiddagen närma sig, kände jag att huvudvärken börja komma och näsan var alldeles igentäppt!! Så jag svängde inom komsum för att köpa lite näsdroppar... Å vet ni vad?? Hahaha jag fick visa legg!?

Blev helt paff, tror jag till och med stod och gapa... Hahaha.. men de va bara snällt att ta upp legget och visa kassörskan! :) Underbart!! Kul att se ut som 18 ibland.. :)

Nu snart blir det kvällsmat... potatismos och ugnstekt falukorv.. efter detta tänkte jag åka å kolla fotboll! :) Så min kväll är räddad!

Puss


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

å jag slapp visa på systemet i onsdags =) ain´t that sick?!?!?! mohahahahah =P

2011-05-03 @ 21:47:36
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0