Nu är det fredagsmyys! :)

Fast i min ensamhet... Jocke har ju legat hemma i en hel vecka jätte sjuk... Så nu när han e frisk så har han såå mycket spring i benen att han inte kan sitta still... Så ja släppte iväg honom.. Hoppas på att lite jakt gör honom gott!
Innan han åkte tidigare så satt han och polerade sina hylsor (skott).. Hahah Å hans svar var.. När man har ny bössa måste man vårda den fint! Han är skum han! Men jag älskar honom något så otroligt mycket ändå! <3




Visst blänker dom fint? Å Dacke ser nyfiket på i bakgrunden...

Har i stort sett suttit i soffan hela kvällen... Är så trött, slö och ÖM i musklerna! Påväg till jobbet imorse cykla jag å välte och slog mig ganska ordentligt!! känns som om jag har världens blåmärke, men de syns inget!? Skumt!!



My Evil Dog <3 <3 <3

Avslutar med tre små bilder. (klickbara).

           

Snart natten.. Ska sooova gott inatt och länge imon! Har avbokat träningen imon med.. Känner mig små krasslig, så detta blir min vilo vecka.. Sen från och med nästa vecka kör vi för fullt igen! :)

Sov Gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0